gamzebykky yemek konusunda en doğrusunu yapıyorsunuz çocuk bebekte olsa aileyle birlikte sofraya oturmalı o kültürü şimdiden yaşamalı,ama oyuncak konusunda böyle yapmamalısınız naçizane fikrim çünkü hep annesiyle oynayan bebekler ileride iki üç dört yaşlarda da hep annesiyle oynamak istiyor kendi oyun kurmuyor yani geneli böyle çevremde gördüğüm ki burda da çok okudum yani biraz kendi kendine oynamalı bu onun için daha iyi mesela birlikte kitap okuyun birlikte boyama vs yapın ama oyuncaklarıyla kendi kendine oynasın ki ileride tek başına da oyun kurabilsin sıkılmasın, çocuk ağladı ağladı sustu da çok yanlış ama her ağladığında hemen müdahale etmekte yanlış bir şey mesela düştüğünde bebek anne tepki verip hemen yanına koşmazsa kendi kendine kalkmayı öğrenir ve bu böyle devam eder tabii sert düşme vs o ayrı hani ben ufak tefek şeylerden bahsediyorum umarım anlatabilmisimdir 🌸