eternal_8 Kızımızın isminin yanına bir isim daha eklemeyi düşünüyoruz ama bu süreç nasıl oluyor e devlet üzerinden falan yapılabiliyor mu bilgisi olan var mı? Bebeğimiz 9 aylık.