Hanımlar kızımı kreşe vermeyi düşünüyorum 5 aylık bir bebeğimde var dün konuşmaya gittik kreş ile eğitim alması lazım dediler bugünden itibaren başladık göndermem gerekiyor çünkü evde canı sıkılıyor hem onun için iyi olur biraz açılır arkadaş görsün istiyorum ve evdeyken kaynanam gile gönderiyorum kayınbabamgörümcem sağolsun ilgileniyorlar ama bir yere kadar fikirlerinize ihtiyacım var sabah çıkardım bezden çok güzel ilerledi ama öğlenden sonra başladı altına yapmaya okadar uyarmama rağmen yapıyor lavaboya götürüyorum çıkarken konuşuyorum sen daha büyüdün bez bağlamayalım lavabon gelirse bana söyle diye tamm diyor ama 5 dk gecmeden yapıyor 😔