yanından mutfağa gittiğimde çığlık çığlığa ağlama, isteklerini ağlayarak yaptırma, kendi kendine oyun oynayamama, düzensiz uykular, iştahsızlık zaten bayadır.. Gerçekten yoruldum, hiç bi şekilde mutlu edemiyorum, nasıl oyalayacağım şaşırdım. Normal mi? Nasıl baş edeceğim? Desteksiz büyütüyorum.