kitapsever_ arkadaşlar hangisi iyi ya ben ustekini aldim fiyatına bakmadan ama aynı fiyatmis kullanan varmı acaba aranizda ikiside aynı marka zaten
suheyla92 kitapsever_ bence avent ya da lansinoh alin digerleri cabuk bozuluyor ve degisim vs ugrasmak zorunda kaliyorsunuz ben ebebeginkini almistim kisa surede cekim gucu dustu iade ettim satis danismani avent önermişti daha pahalı ama problem cikarmiyor hic dedi.
Yorgunanne3 Asla ama asla ürünün arkasında durmayan bi marka..kullanmadiysan iade et bence aldım 1 ay bile olmadan hiç çekmedi sözde 2 yıl qarantili..qönderdim çekim qücünde sorun yok denildi yolladılar ama hiç cekmiyo..anliycan param çöp oldu..
kitapsever_ Yorgunanne3 ya kullanmadım ama arkadaşım bana hediue olarak gönderdi ben nasıl iade edicegim ki acaba
Asyamomy19 suheyla92 aventte az çekiyor canım ya bende yeni Mochi elektrikli sipariş verdim bakalım gelsin deneyeceğim
rumeysamine Ben lansinoh kullanıyorum çok memnunum 3 ay olacak neredeyse bende bi arkadaştan aldım benden önce o kullanmış hala çok güzel hiç bir sıkıntısı yok çekim konusunda
kitapsever_ rumeysamine ya onlarda çok pahalı bunuda arkadim bana aldı daha kullanmadım maddi yönden biraz sikintidayz ev aldık o yüzden alamazdm yani