Arkadaşlar selam,
Son 1 aya kadar eliyle bazen çatalıyla kendi beslenen, kaşıkla çorbasını yedirdiğim yemesinde hiç sorun yaşamadığım oğluma birşeyler oldu. Sadece kendi başına yemek istiyor, ama yemek yerine parçaları ezerek oyun yapmayı tercih ediyor. Kaşıkla çorbayı reddediyor çok zor yediriyorum. Tek severek yediği öğü n iki yumurta ve içine hergün farklı sebzeler koyduğum kaşarlı omlet.
Memeye aşırı bağlılık oluştu, uyumaya geçerken mememi tutuyor sürekli emmek istiyor geceleri uzun uzun emmek istiyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Bir büyüme atağı ve diş çıkarma sürecinde sanırım.
Nasıl atlatacağım bu süreci? Benzer şeyler yaşayanlar varsa yorumlarınına ihtiyacım var.