beyazzkuguu aynurr4 üzerini soyun bezini değiştirin uyandırmanız gerek bir şekilde yoksa uykuda emzirin
suheyla92 aynurr4 uyandirmak zorundasiniz altini acin soyun gerekirse emsin emerken uyumaskna izin vermeyin çenesinin altindan gidiklayin yoksa sarilik olur sutunuz gelmiyorsa mama baslamaktan cekinmeyin ben ilk 2 hafta meme mama ilerledim sonra mamayi bıraktık
iremtknmz Merhaba bizimki de öyleydi. 2 saatte bir beslememiz lazım yoksa sarılık olur Allah korusun. Ben altını açıyordum topukları burnunu sıkıyordum canını acıtmayacak şekilde o zaman uyanıyordu.