aybarsbebekk Bebeğinizin tırnaklarını nasıl kesiyorsunuz ya biz de savaş çıkıyor resmen boğayla bir insanın savaşı gibi
50krsvertirreekk aybarsbebekk ben emzirirken eşim kesiyor yani kesmek dediğim törpü gibi olan makineden kullanıyoruz o şekilde
gamze08 aybarsbebekk valla ben doğduğundan beri tırnak makası kullanıyorum 6 aylık oldu şimdi keserken kendi izliyo tek tek parçaklarını açıyo sonradan denediğiniz yöntemler işe yaramayabilir
nnoktaa aybarsbebekk bebeğiniz kaç aylık? 6 aya kadar gayet güzel pilli törpü kullanıyordum. Sonra bi dönem bebek için makas kullandım. Şimdi kıyamet kopuyor. Memede uyurken ne kesersem kardır. (1 yaş)
aybarsbebekk nnoktaa törpü kullandım bir dönem ama büyüdü 10 aylık törpüyle olmuyor makaslada izin vermiyor şaştım. Uyurken denedim uyanıyor mama içerkende mamayı bırakıyor saldırıyor
suheyla92 aybarsbebekk kucukken pilli torpu 8 aydan sonra tirnak makasiyla kestik birimiz oyaliyo digeri kesiyor ya da sarki aciyorum
cLearQueen aybarsbebekk anakucaginda oyalayip kesmeye calisiyom bazen günde 1 bazen günde 3 bazen tek el 🤣🤣
aslananne27 aybarsbebekk bence önce makası oğlumun eline veriıyorum teker teker tüm peluş ayıların kini kesıyor 😥sonra sıra sana geldi diyorum izin veriyor 😅
elisa2705 aybarsbebekk 20 aylık hala törpü ile yapıyoruz ağzına birseyler veriyoruz babası oyun yapıyor anca öle yoksa bildigin savas cıkıyor bizimde🙄😂
denizprenses1912 aybarsbebekk İlk aylarda o uyurdu o zaman keserdim ama şimdi bana eşlik ediyor 🤣 önüme oturtuyorum tek tek anlatıyorum baş parmak, işaret parmağı vs diye
gulyabani aybarsbebekk kızım 2 yaşında aynı durumdayız bizde özellikle ayak tırnaklarını değil etini kesiyormuşcasına savaş veriyorum. Uyurken vs denedim ya uyanıyo ya ayaklarına ittiriyo anlayıp 🫠
bianneo aybarsbebekk 6 aylık olmak üzere önüme oturtuyorum sırtı bana dönük oluyor elini bacağıma koyuyorum önüne bir şey veriyorum o anlayana kadar bir eli kesmiş oluyorum aceleyle olduğu kadar artık
alexab aybarsbebekk ilk ay törpüyle yaptım baktım olmuyor tırnak makası aldım makasla kesiyorum. Hadi gel çıt çıt yapacağız diyorum elini veriyor hemen kesiyorum bitiyor. 6 aylıktan beri böyle şu an 1 yaşında.
derya0712 Babasi kesiyor ben kesinlikle kesemem.Kendi tirnagimi keserken bile bayilacak gibi oluyorum onunkini kessek nolurum hic bilmiyorum herhalde 😵💫😵💫
motherandhappy 5.5 aylık kızım başta törpü kullandık bi kaç kere sonra bebek makası ile devam ettim ama keserken çok zorluyordu tek tv açtığım zaman 1 dakika olmadan hemen kesiyorum zaten
guzelliklerinannesi aybarsbebekk ikinci bebeğim ilkine uyguladigim taktiği uyguluyorum. Saçıma değişik şeyler takıyorum şarkı eşliğinde saçımı sallıyorum o saçıma bakarken kesiyorum işe yarıyor :)