Kızlar spiral taktırcam yarın devlette. Taktıktan sonra kadın doğuma yönlendiriyorlarmış sanırım kontrol etsin diye ama kadın doğum için randevu almama gerek var mı acaba ya direk alırlar mı ? Spiral için randevuya gerek yok onu biliyorum ama doktor için var mı acaba direk alırlar mı bilen var mı