Kızlar 12. Haftamda doktora biraz ısrar etmiştim belli olur mu die oda erkeğe benziyor demişti
Devlet hastanesi bu arada
Neyse 17. Haftamda bir randevum daha vardı tekrar sordum baska doktor vardı o zaman
Oda direk kız dedi e dedim 12. Hafta da erkek dedi die yanılma payı yüksek o haftalarda dedi şuan 17 haftalarda kesin mide yani kız demesi