Ertsa Kızlar selam kanal tedavisi yapıldı ama çok ağrıyor asla parola geçmiyor kafamı kaldıramıyorum yarına randevu verdiler ama şuan duramıyorum ne yapmalıyım ağrımaz içsem birkaç saat emzirmesem olur mu
nnoktaa Ertsa aynı sorunu yaşadım şu an kanal tedavisi başladı. Ben çareyi karanfilde buldum. Bi deneyin inşallah size de iyi gelir.
Fundish Ertsa parol iç gene de . Cok duraöazsan minosey gibi bir sey iç sütünü sağ dök. Yapıcak bişi yok. Kaç kez mr tomografi vs oldum bebeğim doğduktan sonra sağıp döktüm yapıcak bişi yok . Acil şifaler dilerim