Kızlar bebeğim doğduğunda biraz gazlıydı ama hafiflemişti artık 10 15 gündür falan aşırı gazlı oldu hiç durmadan ıkınıyor resmen kafasını kaldırıp vücudunu bırakarak ıkınıyor her mamadan sonra mutlaka gazını attırıyorum dik tutuyorum hemen yatırmıyorum ayaklarını sıcak tutuyorum karnına sürekli masaj da yapıyorum normal mi bir anda bu kadar gazlanması başka ne yapabilirim