3247 Bi kaç gün önce kızımın kolunda bi iki tane sivilce gibi vardı böcek ısırığı dır dıye üstünde durmadık bu sabah kolu böyle olmuş yarına randevu aldım bugün de eşim işten gelince acile gidelim diyor alerji falan mı anlayan bakabilir mi
ikiprensesannesi_- 3247 yedirdiğiniz bişey alerji yapmış olabilir ve sizi korkutmak istemem ama uyuz da olabilir el ayak hastalığına da benziyor benim kızım 3 hastalığı da geçirdi maalesef ordan biliyorum
endoplazmikretikulumiste 3247 alerji yada uyuz ama bence uyuz doktora gidilince anlaşılır dicem ama doktorlar da ayırt edemiyor pek
3247 zzehir 10 aylık şuana kadar hiç karşılaşmadım valla dün cips yemişti yapıysa o alerji yaptı farklı bişey yemedi
3247 ikiprensesannesi_- bi kolunda ve bi iki de bacaklarında var öyle mi oluyor bilmiyorum ki hiç rastlamadım
ikiprensesannesi_- 3247 ilk bir iki sivilce şeklinde olur ardından bi anda nasıl olduğunu anlamadan bütün vücuda yayılır
sedefff2023 3247 10 aylık bebeğe cipsmi verdiniz verilmemesi gerektiğini sizde biliyorsunuzdur söylememe gerek yok herhalde bu arada sanki uyuz gibi değil de daha çok alerji gibi duruyor bu ama cipsten olabilimi bilmiyorum doktora yine de verdiğinizi söyleyin
3247 ikiprensesannesi_- olabilir akşam yıkadım yatırdım bişeyi yoktu sabah böyle olmuştu koltuk altında vardı ilk 3 tane kv dedi bişey ısırmıştır bişey olmaz keşke dinlemeseydim de götürseydim eşşek kafam ah
3247 ikiprensesannesi_- yok huzursuzluğu da yok aslında. Normal aynı üzerini değiştirirken sabah gördüm
themotheroftwoboys 3247 Hiç bilmiyorum üstte kalsın. Vakit kaybetmeden gidin acile bence yarın yine götürürsünüz. Ama salgın çokmuş maske takın çok geçmiş olsun
3247 berrakhsmnlr ya verdiğimden değil aslında öyle sert cipsi de değil görümcemin oğlu yiyordu kızıma da verdim hemen ağızda eriyen şer var ya ondan bir iki yedi sevdi bende bi kaç daha verdim
3247 Dedektifgadget bir kolunun altında ve üzerinde var el ayak hastalığına baktım internetten avuç içi ayak bileği falan diyor anlamadım ya