Merhaba bende Konya’da oturuyorum 22 aylık kızım var.Karatay belediyesinde ikamet edenlere özel Karatay Belediyesi’nin yapmış olduğu hoş kubbe diye biryer var haftalık kayıt açıyorlar bende 2 haftadır kayıt yapıp kızımı oraya götürüyorum. Karatayda oturuyorsanız bı araştırın bence