Nisakusunannesi14 Merhaba arkadaşlar haziranda doğum yaptım 40 gün sonra adet olmaya başladım fakat adet kanaması normalde 7 gün sürerken doğum sonrası 10 gün buluyo 7 günden sonra leke şeklinde devam ediyo normalmi bu
Nisakusunannesi14 kocbuse65 cok gecmis olsun yazdığınızı yeni gordum zamanla düzene girdi benim doktora gitmedim ama bi görünün siz belki bi ilaçlar düzene sokar