cansuh bende sezaryen oldum beslenirken sıvı ağırlıklı beslenin çorba gibi şeyler pilav bile yrmeyin gerekirse sindirim kolay olsun. Acı da tüketmeyin hiç. Çünkü bağırsaklar çıkarıldı tamamen acı zaten var bir de o eklenmesin belki sizde ondan olmuştur. Hatırladığım kadarıyla olmadı bende dikişlerde oluyordu ağrı o kadar.