Kızlar oğlum pazar günü başlayan bir iştahsızlıkla beraber gecesi oldukça kötü oldu. Balgamlı öksürük başladı pazarı pazartesiye bağlayan gece ses falan gitti. Acile gittik ben endişelendim biraz. Doktor ilaç vermedi. Daha önce antibiyotik kullanmadığı ve ateşi olmadığı için göğsünü sıcak tutarak geçeceğini söyledi. Yumuşak içim gıdalarla beslememi söyledi genelde yoğurt tarhana mercimek bal kabağı sebze tavuk suyu çorbalarıyla yemek yediriyorum. Sabah normal yumurtalı kahvaltı. İştahı az ama yine de biraz biraz yiyor normalde süt içmeyi severdi ama hayatta içmek istemiyor hayır diyor sadece beni emmek istiyor bazen. İlk sorum bu durumu yaşayan annelere bu hastalık ne kadar sürüyor? Dün tam azalıyor gibi derken sabah yine kahvaltı sonra balgamlı kusma yaşadı. Petitus şurup kullanıyorum soğuk algınlığı için. Bu arada üşütmedi amcası rahatsızdı ondan bulaştı. O da belirti verince yanımda hasta mısın diye sorunca evet dedi yaklaşma o zaman falan dedim tabi ama iş işten geçmiş tabi. Elbette bulaşabilir ancak ben söylemeden yani farketmeden hasta olan insanın ihmalkar davranışlarına gelemiyorum. Hasta olan insanlar diğer kişilerden özellikle bebeklerden uzak durması gerektiğini bilmiyor mu? Neyse konuyla ilgili önerileriniz var mı? Her şeyi yapmaya çalışıyorum. Burun akıntısı da var.