Bebeğim 36 haftalık doğdu şu an 2.aylik
Her emzirmeden sonra kusuyor. İstisnasız her emzirmeden sonra. Reflü yatağı, emzirmeden sonra yatırmamak vs hiçbiri ise yaramadı. Ne önlük ne kıyafet yetiştiremez oldum. Gazını çıkarırken süt şeklinde kusuyor bir kaç saat sonra hiç alakasız bi zamanda da peynir gibi kusuyor. Gitmediğimiz doktor kalmadı. Özel, devlet civarda nereyi bulursam randevu aldım. Kilo alımı çok iyi , fazla emdiği için kusuyordur reflü bu deyip gönderdiler. Burada okuyarak alerjiden bilgi sahibi oldum süt ürünlerini keserek bi kaç gün kendi kendime denedim hiçbir değişiklik olmadı cildinde kızarıklık yok ama çok üzülüyorum bu ne zaman geçecek bi taraftan da ya alerji ise ve zaman böyle ona zarar vererek geçiyorsa diye korkuyorum. Kızımda hiç böyle bir şey yaşamamıştım ilk kez oğlumda böyle bi sorunla karşılaştım var mı buna bi çözüm bulabilen :(