Nazlicann kendi başıma gelmiş gibi düşünüyorum ama sen niye hep sabreden taraf oluyorsun, öncelikle çok geçmiş olsun ailene de. eşin bebeğin varken bırakmış gitmiş ailesi de beş para etmez insanlar, sıkıntı çıkarırlarsa dik dur sadece, kararlı ol. Ay şöyle mi böyle mi deme, ezdirme kendini, çok meraklıysa eşin yine gitsin