aremaslan benimkide emerken uyuyakalırdı canı sağolsun şimdi 4 yaşına girecek çok üzüldüm üzdüm kendimi bir yıl sağım yaptım mama ile destekledim rüzgar gibi geçti … belki meme ucun düzdür tam kavrayamıyordur iridir silikon meme ucu dener misin birde , birde sütün çoğaltmaya bak , birde sarımsak gibi baskın şeyler tüketme bir süre bazen kokudan da rahatsız olur bebek