Ay1453 Kızlar Van Lokman Hekim Hastanesi’nde doğum yapanlar var mı acaba bı haber dolaniyo resmi fln da var adamın sezeryan doğuma girip doktora yardım ediyormuş gördünüz mü öyle bişey
Azra00 Ay1453 vatanımi küçümsemek istemiyorm ama burası Türkiye her an hersey olabilir hiç şaşırmadım
Ay1453 Haberin fotosunu atamadım ama nette de var sürekli çıkıyor karşıma bende orda doğum yaptım yanlış hatırlamıyorsam o anki heyecanla fln resimdeki adam benim sezaryenmde de vardı. Gerçekten temizlikçi mi yoksa yalan haber mi anlayamadım bilgisi olan varsa die yazmak istedim buraya
Tavuklupilav Ay1453 kızımı Akdamar hastanesine doğurmuştum. Orada anestezi uzmanı yok diye. Şimdi hamileyim oraya gitmek istiyordum ama bu haberi duyunca vazgeçtim. Maalesef ki doğru olduğu söyleniyor.
Ay1453 Tavuklupilav iyi ki öğrendiniz geç olmadan bizde oraya taşınmıştk yabancı olunca birkaç kişinin önermesyle orda doğum yaptım maalesef bu haber çıktı
Tavuklupilav Ay1453 bilmiyorum ya bana inandırıcı gelmiyor açıkçası ama işte. Yazın arkadaşım doğum yaptı orda. Bebek küvözde kaldı 1 aya yakın. Kız gayet memnundu. Zaten çok bi seçenek yok ya Akdamar ya lokman hekim.
Ay1453 Tavuklupilav bende çok aşırı olmasam da memnun kalmıştım aslında ilgi biraz azdı bebekle ilgilenme konusunda fln sadece o kdr sonra bu haber çıktı fotodaki adamı kendim de gördüm ameliyatmda içime kuşku oldu
kubra00k Ben özelde doğum yaptım istanbulda, ameliyata girdim sezeryana, odada bi benim sülalem yoktu, en az 20 hastane çalışanı vardı ufacık odada. Bikaç tanesi at hırsızı gibiydi , iyi bebeğimi çalmadılar
Ay1453 kubra00k demekki her yerde oluyor buna benzer şeyler. Çok şükür ki bebeklerimize bişey olmadan atlatmışiz