edavemiraduru Kızlar benim bebiş 4.ayını bitiriyor 5e gireceğiz uykuya çok direnmeye başladı bunun huysuzluğu da ayrı tabi 🐣 Bu dönemlerdeki zor uyuma ve direnme için öneriniz varmı
Gull1987 edavemiraduru Benim bebeğimde de oldu aynı şey şu an 8. Aya girdi hala devam ediyor malesef:( sadece emerek uykuya dalıyor ve geceleri çok sık uyanıyor. Umarım çok uzamaz bu süreç.
Misskokulum edavemiraduru gece uykularımız düzenli gündüz de banyo yaparsa biraz daha uzun uyuyor bugün 4 aylık oldu
edavemiraduru Gull1987 Umarım bir an önce geçer bu süreçleri de atlatırız, bizde de öyle memeyle uyuyor sadece emerken de sinirleniyor uykusu olduğu halde
Matmazellllll Benim bebeğim de aynı şekilde uyumuyor. Dişleri kabardı ondan olabilir diye düşünüyorum. Ve sürekli ilgi istiyor. Ben pusetinde uyutabiliyorum oda oda gezerek.
edavemiraduru Matmazellllll Bizimkininde öyle damaklar kabarmış beyaz beyaz şu dişleri patlatsa da onlarda rahatlasa bizde 😌🥴
Mom103 Elizduru of bizim de öyle ayrıca sürekli memede durmak istiyor uyurken emzik veriyorum anlıyor açıyor gözünü😩 e mübarek ben de uyuyayım yanında bari yok illa o meme ağızda olacak 😔
Merve33 edavemiraduru inşallah ama belli bir süresi var 15 haftadan 19 haftaya kadar atak dönemi oluyor ☺️ Bi hayli huysuz oluyor bu dönemde
Burcuveburcum edavemiraduru Büyüme atağı diyorlar bu ay sonu düzeliyor diş değilse diş ise ben jel sürüp emziriyorum öyle yatırıyorum yoksa kıyamet kopuyo🤷♀️