Hadi bakalım kızlar kendinize sevdiğiniz ve nefret ettiğiniz huylar nelerdir ? Neleri değiştirmek isterdiniz? Ben başlayayım herkese çok çabuk güvenip kendimi açıyorum bu özelliğimi sevmiyorum herşeye her konuya olumlu tarafından bakabiliyorum buda stres sıkıntı yapmamı engelliyo bu özelliğimi de seviyorum🥰 değiştirmek istediğim bir huyum ise hayvanlardan korkuyorum kedi köpek vs🥺 aslında çok seviyorum ama çocukluktan beri korkuyorum