Sunismyson evet 11aylık geçen gün ilk defa böyle bşy oldu. Otomatik törpü var ya, onu da neden aldım bilmiyorum ne görsek aldık ilk çocuk diye. Çekmecenin bantı gevşemiş almış o sıra farketmedim. Saniyeler içinde oluyor ucundaki kağıdı yutmuş. Kıpkırmızı oldu. Yüz üstü yatırıp sırtına yıkarı doğru sıvazlayarak vurdum. Yok kusmuyor kafayı yicem. 3.ye mi 4.ye mi ne sert vurdum iki kez az kustu üçüncü de mideden kustu ve kağıt çıktı. Çok acaip korktum. O an bebeğim gidiyor gibi geldi.