nurcan1256 Kizlar merhaba bebeğim 1 yaşına girdi daha yeni hoc bi şekilde yemek yemek istemiyo sevdiği şeyleri yapmama rağmen yemiyo tecrübeli annelerim iştah arttırıcı suruplar kullandınız mı öneriniz var mı lütfen yardımından
bebeklianneee nurcan1256 bize doktor zinco diye bir şurup vermişti iştah açıcı ama kızım içmedi sorun doktora isterseniz
nurpinar Benimde 11 aylık bebeğim aynı durumda hiçbir şey yemiyor kahvaltıda. sadece akşamları zar zor çorba içiriyorum oda pürüzsüz olursa yoğurt çorbası olsa pirincini ağzında biriktirir ekmek dograsam ekmegi yutmaz öğürür ne yapacağımı bilmiyorum🥺
nurpinar haticess0 o kadar çok canım sıkılmaya başladı ki halbuki ek gıdaya ilk başladığımızda çok güzel yerdi benim oğlum kahvaltıda yumurta peynir patates hepsini yerdi akşamları sulu yemek yerdi ara öğünde meyve verirdim şimdi lokma yemiyor sadece emmek istiyor bende artık bi süre bırakmaya karar verdim yedirmeye çalışmayacağım :(
haticess0 nurpinar benimki de ya gören herkes ne kadar iştahlı derdi biz ne yersek ondan isterdi ağzını açardı hemen şimdi kaşığı ittiriyor ağzında tutuyor tükürüyor ve ne olursa olsun bu şekilde yapıyor sevdiği şeyleri de yemiyor artık acaba çok zorladım diye huy mu edindi kendi haline bıraksam da yemiyor aç kalıyor
nurpinar haticess0 ben iki gündür kendi haline bıraktım yerse yer artık bi süre böyle yapıcam herkes aynısını tavsiye etti biraz zorlama sal kendi haline illa ki acıkınca yer dediler belki işe yarar bakalım