imaddesi bnde aynıyım cnm ıkı gun oldu bnde taktıralı adet oldum kanamam vardı ılk gun bugun yoktu ama mıde bulantım da var kac yıllık oldugunu bıle sormadım taktırmak ıstıyorum dedım taktılar hormon falan hıcbırını sormadım dırek takıldı ama kontrole gıttıgımde soracagım 1 bucuk ay sonra gel dedı o zamana kdr dıkkat et ılk 1 bucuk ayda kaymazsa daha kaymaz dedı bna ve 1 bucuk ay korunmalı olsun dedı o kadar