fadikl deniz4848 benim bebeğin de vucüdu çok kuruyor özellikle bacakları nemlendiriyorum ama istediğim verimi alamıyorum sanki biobaby kullanıyorum sizin önerdiğiniz var mı?
kirmizibalikbeachte fadikl benim oğlanında kolları ve bacakları çok kuruyor pul pul oluyordu. Sebamedin losyonuyla düzeldi. Denemediyseniz bi ona da bakın isterseniz.
hayatmelis Bence vazelini kafasına sürmeyin sonuçta petrol türevi ben incianın bebek yağını sürdüm sonra ters tarafa taradım hepsi gitti deneyin kesin
kmomm Bebek yağı sürüp ince dişli konak tarağıyla geriye doğru tarayıp o kabukları tek tek temizleyin. Kabuklar köşelerinden havaya kalkacak. Bir günde komple temizlenmez. Yarın tekrar yapın hepsinin çıkması lazım.
silabelis kirmizibalikbeachte benim kızımda aynı şekilde artıyor sürekli 2 aylık dr mama değiştirelim alerjik bi sebep olabilir dedi mamayı değiştirdim 2 gün oldu sanki eskisi gibi çok çıkmıyor ama tam geçmedi. Bende zeytinyağ kötü yaptığını düşünüyorum burada okudum bebe yağı deneyeceğim.
kirmizibalikbeachte silabelis biz alerjenik mama kullanıyoruz besin alerjimiz var ama konağın onunla ilgili olduğunu sanmıyorum 🥲 bende bebe yağı ve vazelinle deneyeceğim bugün sonucu paylaşırım sizinle de 🙏🏻
silabelis kirmizibalikbeachte bende bugün bebe yağını deneyeceğim ama hemen geçmesini beklemeyin diyolar. Hangi mamayı kullanıyorsunuz
kirmizibalikbeachte silabelis aptamil pepti syneo kullanıyoruz biz. Bebe yağını yaptım dün üstüne de vazelin yaptım baya kabuk kaldırdı. Bi kaç kere daha yaparsam iyice azalır gibi zeytinyağından daha çok faydasını gördüm 👍🏻