inci86 D21122020 merhabalar Almanya da yaşıyorsunuz size bir sorum olacak 🤭😁Bazen aklıma geliyor yurtdışına taşınmak ordan iş kurmak sizce mantıklı mı Türkiye’de şartlar belli ileriye dönük birikim vs için istiyorum bunu da ama eşim hiç oralı değil kolay değil diyor sizce böyle birşey mümkün mü ya da illa ki ordan bi tanış mı olması lazım oraya yerleşmek için 🤭🤭🤭
omeresra0509 inci86 Eşin oralı değilse zor benim eşim de istemiyor çünkü orda yeni bir hayat yeni bir dil yeni bir düzen zor gelecek
D21122020 inci86 eşin istemiyorsa hiç bu işe kalkışma derim, benim eşim 2 yıldır burda ama asla sevmiyor, dil de çok büyük problem, ögrenmeye fırsat olmuyor çünkü çalışıyor