annem651_
Anladım ilk doğum günümde bende öyle yapmıştım ama pişman oldum sonra kimseyi çağırmak istemedim
İnsan koşturmadan birşey anlamıyor çünkü bir de beneğim aşırı bunaldı sıkıldı herkes resim çektirmek istedi ağladı , uyku saati geldi falan yalnız aile arasında güzel oluyor iki yaş çekimi daha temiz oldu herşeyi anlıyordu birde mükemmel geçti sizinde şimdiden doğum günü kutlu olsun sağlıklı nice senelere