Meleklerim1628 Yerleşme kanaması yaşadım test yaptım pozitif çıktı ikincisini yaptım boş çıktı hamile miyim değil miyim bilmiyorum bugün doktra gdecem ultrason da belli olur mu bu ilk yaptığım da emin olamadım için karartma yaptım ikisi de tek test
dygusalmom97 Meleklerim1628 var gibi duruyor netleşince bizede yazın merak ettim ama ben hep böyle ince çizgilerle öğrendim eğer ilk 5 dakika içinde çıkan sonuçsa büyük ihtimalle hamilesiniz
Meleklerim1628 alparbsr 25 Aralık’ta oldum dünde açık kahve rengi leklenmelerim oldu bugun de bitti gecikme var diyemem
alparbsr Meleklerim1628 gecikmen yoksa bu testte çıkmaz bu testler adet gecikmesinin 10. gününden sonra yapılıyor ultrason da çıkar mı bilmiyorum erken gebelik testi yapabilirsin
Meleklerim1628 dygusalmom97 tabiki yazarım güzel yorumunuz için teşekkür ederim ilk beş dakika da çıktı
Meleklerim1628 alparbsr şimdi umutlanmak istemediğim için yapmaya cesaret edemedim çünkü ¾ ay önce düşüğüm oldu
prensesannesi09_ Meleklerim1628 canım ikisindede gözüküyor istersen bekle 2 gün sonra yada bekleyemem dersen yarın erken gebelik testi yap ona bak bi de olmadı kan verirsin