Kızlar biz 2024 senesinde 5000 tl kira veriyorduk ev sahibi eşimi aramış zam hakkında neyse eşim gitti konuşmaya 15bin demiş eşim zarla zorla 12bine düşürmüş evim 2 çocuk odası bi yatak odası oturma odası salon mutfak vs var ama tuvaleti banyosu mutfağı küçük kullanışsız elimi nereye atsam dökülüyor gerçekten o kadar parayı hak edecek bir ev değil 4 senedir kiracıyız ev sahibimiz piyasanın altında söylüyorum dedi ama gerçekten 12binlik bir ev bile değil hatta kiraya yapabileceği zam %60 buda 8bine denk geliyor ama adam %100den fazla zam yaptı şikayet etsem neler olur bilgisi olan var mı evden zaten çıkacaz daha küçük ama daha güzel bir ev bulurum o paraya sadece bu fırsatçılığa göz yummak istemiyorum nereye şikayet edebilirim etsem neler olur bilgi almak istiyorum