Anne sutu almiyor malesef kizim 2 ay 20 gunluk ne zaman iyilesir bugun 4.gunu arada oksuruk var ve burnunu aciyorum bol bol saglik ocagindaki doktor antibiyotik verdi cocuk doktoruna goturdum ilac kullanilmaz ancak yatis verilcek durumlarda ilac oneriyrz dedi ne yapcagimi sasirdim alerjik bir cocuk diye ilaclari vermeye korktum diye gittim cocuk doktoruna o da vermeyin dedi eve yolladi 4.gunden sonra ilerlermi gerilermi benim anksiyetem tuttu artik kendim zatureyim kendimi unuttum