Sidarasya Merhaba hanımlar ben çaycı almayı düşünüyorum hem büyük olsun hem su ısıtıcı olarak ta kullanacağım varsa önerileriniz almak isterim. Teşekkürler
pie Annem bunu almış Vestel’in kendi bayisinden. Hem su ısıtıcı, hem çaycı.. çok beğendim. Büyük de bayağı. 🤌🏽
50krsvertirreekk Sidarasya arzum kullanıyorum annem için alacağım bende Philips bakıyorum ama beklemede kalayım burda 😂