dammy Merhaba, dün post açmıştım kızım 9 aylık gaz sıkıştırdı baya. Bi arkadaşım probiyotik vermemi önerdi. Elimde forbiome var açalı ¾ ay olmuştur tahmini, son kullanma tarihi 10/2025. Bunu kullanabilir miyim yoksa yenisini mi alayım?
oylesinebiri__ dammy FORBIOME minies bizde kullanıyoruz ama bilemedim 3 4 ay geçmiş üstünden dolabta miydi
oylesinebiri__ dammy baktım probiyotikler canlı olduğu için 30 gün içinde tüketilmeli yazıyor zaten max 30 gün de bitiyor bizim
dammy oylesinebiri__ ek gıdaya başlayıp yoğurt yiyince probiyotiği yarım bırakmıştım ben, riske atmayıp yeni aldırayım o halde; yarın zaten 9 ay aşısı var sorun teşkil etmesin Teşekkür ederim 😊