biz insanlık Edip evin eksiklerini giderdik tertemiz ev yaptık kiradan bile düşmedik sonuçta burada kendimiz oturacağız diye evi güzelleştirdik .
fakat baktık bu evin sıkıntıları bitmiyor çıkalım kurtulalım dedik kendileri de zaten sıkıntılı biri der kırayı bana at ötekiler kırayı bana at ….
Biz son ay kira vermeyelim depozitoya sayalım dedik kabul ederse kabul etmedi.
hatta çıkmak istersek mahkemeye bile verebileceğini söyledi😑😑
sözleşmemizde sadece evin bazı demirbaşları yazıyor vestiyer vesaire,
Bir demirbaş da yok zaten evde.
sadece eve giriş tarihim var fakat çıkış tarihim yok bunun bir önemi var mıdır?
yoksa yapılan sözleşmeler bir yıl mı geçerli oluyor.
yani kiracı bulana kadar benden para alma gibi bir hakkı var mı? yada depozitomu vermeme gibi????‼️‼️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️