coolmommy kullandım, kullanmayacaktım ama evde iş yapmak mümkün olmuyordu. Hiç de bir zararı olmadı parmak ucuna basmıyor, bacaklar normal. Ben genellikle yemek yaparken yanımda dursun amacıyla koydum. Hün içinde çok uzun süre koymadım. Hatta bazen hiç koymadım. Ama iyi ki de almışım yoksa asla durmazdı