babystarzzz ankara da yaşıyorum.
Ben hava koşullarını ele almak isterim. Daha sonrasında nasıl bir şehir olduğunu yazıcam
Ankara soğuk bir memleket deniyor ama eskişehir daha soğuk ve bursa’da acayip nemli. Nefes alınmayacak bir şehir.
Eskisine göre Ankara hava koşulları nedeniyle sadece kısın biraz soğuk geçmekte. Kuru bir havası var. Genelde astımlıysanız veya astımlı bir cocuğunuz varsa ankara havası iyi gelecektir. Zira bütün şehirlere göre havası sabit. Sert rüzgarı yok. Belli bir dönem az bir şey ayaz olabilir ama eskisine göre oda yok.
Ankara da her şey ayagının altında. Allah göstermesin berangi bir hastalığa yakalansanız şehir hastaneleri ve doktorları bu konuda çok iyi.
Marketi-oyun yerleri avmsi çok. Yemek yenecek yerleri çok. Evet bir denizi yok ama kışında denize gidilmiyor. Her mahalle arası parkı var. Her mahalle arası bir anaokulu ortaokulu ve lisesi var.
Evler pahalı mı bilmem ama artık eskisi gibi değil en düşüğü bir kira olarak 15 bini gözden cıkartmanız lazım.
Bnm eşimde polis bizimde tayin çıkacak ama tayin ler Haziran’da diye biliyorum. Si doğu görevini nerde yaptınız nereyi önerirsiniz?