pyrzbati merhaba. Uğraşmak istemedik bir de aksi bir durum olursa ücretsiz izin dilekçesini son dakikaya bırakmak istemedik. Onaylanması vs uzun sürüyor demişlerdi dedikleri gibi de oldu ben önceden dilekçemi vermeme rağmen 2 gün rapor almamı istediler.