Audrey_ rabbim hayırlı uzun ömürler versin. Canım şimdiden başlarsan ileride adapte olması daha kolay olur. Ben 8’de oturduğumuz odanın ışığını kapatıp televizyonun ışığıyla oturuyorduk. Tabi benim oturma odasının şartları uygundu beşiği koymuştum. Ama gerçekten uyku eğitimi vermek istediğinde 4. aydan itibaren veriliyormuş ben 9. Ayda verdim. Şimdi 3,5 yaşında odasında tek başına desteksiz uyuyabiliyor.