duygumomm Selamlar 5 yaş ertelenmiş ama artık olması şart bir ameliyat çocuğum doğuştan anemi hastası ek olarak herhangı rahatsızlığı olup bu ameliyatı olan oldumu tavsiye edeceğiniz yer yada tecrübeleriniz neler acaba ?
pinkooo_02 duygumomm merhaba benim oğlum 3 yaşında bugün bizede geniz eti var dediler ilaç yazdı 1 ay sonra gel dedi doktor eğer küçülme olmazsa ameliyat olabilir dedi bizim sürekli boğaz enfeksiyonu yaşıyor sürekli hasta olduğu için doktor şüphelendi bide bademcikleri çok büyük dedi
Yigit_Yagiz_Moms duygumomm bize de levmont verdiler ama küçülmedi çam ve sakurada alper bey hem geniz eti hem bademciğini aldı oğlumun çok memnun kaldık
pinkooo_02 Ertugggg daha yeni kullanmaya başladık 4 gündür 1 ay kullanip kontrole gideceğiz inşallah küçülür de ameliyata gerek kalmaz
Tugba_math2 Benim kızım da 3 yaş 10 aylık,bademcikleri aşırı büyük ,bi hastalık hali yok ama sizce büyük olması sıkıntı mı bi kaç ay önce farkettim ,büyük bademcik sıkıntı çıkartmasa da doktorlar almak istiyor mu
Meri-Meri Yigit_Yagiz_Moms merhaba devlet hastanesi direk alıyor mu ameliyata şimdi birkaç defa devlete gittim verdikleri ilaç küçültme yapmadı başka devlete gitsem yine ilaç verir uollar diye özel doktor arayışına girdim direk ameliyatlık çünkü benimki