Arkadaşlar merhaba kızımın bir yaş kontrolünde kalsiyum değeri 11.7 çıkmış. Şimdi kızım 18 aylık dün 18 ay kontrolüne götürdüğümde kalsiyumu takip edelim dedi. Bir yaş kontrolünde hiçbir şey dememişti. Endokrin doktoruna götürdüm bugün. Hasta olduğu için iyileştiğinde kan alalım dedi. Başına böyle bir şey gelen var mı yüksek gelirse nasıl bir yol izlenmesi gerekiyor