blogbyirosh bizimki katı gıdadan değil her yemeğe öyle yapıyordu sanırım sıkılmış farklı şeyler istiyordu Özellikle böyle bir kaç yemeği sevmediği , yemek istemediği için ağzında bekletiyordu doktorumuz yap ver baktın ağzında bekletiyor bırak onu yeni bir tarife geç onu bir sonraki gün ver dedi öyle yaptık 2 hafta boyunca hiç zorlamadım yeni değişik tarifler yaptım sürekli , birde ocean diye iştah açıcı bir şurup kullanıyorum ilk başlarda hiç fayda etmedi ama şu an az da olsa faydasını görmeye başladım bu arada biliyorum doğru bir şey değil ama hiç yemek yemek istemediği zamanlarda 10 dakika kadar ekran açarak yedirdim şimdi izlemiyoruz cırt cırtlı kitabıyla birlikte yemeklerini yediriyorum