5 aylık bir bebeğim var. Evden çalışıyorum ve bakıcımız var. Gündüz uykularında normalde 45 dakika 1 saat filan uyurdu. Bakıcı geldiğinden beri çocuk hafif mızırdanınca kıpırdayınca beşiği tekrar sallayıp geri uyutuyor ve çocuk bazen 1.5 saat bazen 2 saat uyuyor.
Gece uykularında sorun yok yine 9da yatar 7-8 gibi uyanır.
Ben kıpırdayınca kendi haline bırakıyordum uyanmak istiyor demek ki diye. İlk çocuğum olduğu için de bilemiyorum bakıcı mı doğru yapıyor ben mi? Eğer bakıcı yanlışsa uyaracağım yapma diye.