rumeysamete Merhaba arkadaşlar oto koltuğu almak istiyoruz memnun kaldığınız modelleri yazar mısınız çok bir bilgim yok yeni araştırmaya başlayacağım
betul97_ rumeysamete Joie bold r isofix 9-36 kilo aldık 5 bine düşmüştü yeşil renk biz çok beğendik, sorunsuz geldi 3 kademeli yatıyor. Daha kullanamadık bebeğim 7 kilo kullanmayı dört gözle bekliyoruz 😊😊
talhamamy rumeysamete bizde yeni aldık Kraft king fix modeli bi kaç kişiye sordum öyle özellik aranan bişe değil hepsi aynı zaten dedi
ays45 rumeysamete bende araştırıyorum. Besafe çok öneriyorlar. Kullanan yakınlarım var ve çok memnunlar
surprizbebe rumeysamete be safe. Çok memnun kaldık oğlumda.sattım çocuk düşünmediğimiz için ama kızıma da onu alırım. Hem yüksek çocuk dışarıyı seyrediyor hem 3 kademeli yatış pozisyonu var. Hem adac onaylı
rumeysamete betul97_ 0-36 istiyorum bende çocuğum 6 aylık pusetten aşırı sıkıldı oda 7 kilo hemen kullanmak istiyoruz büyük ihtimal bekleyemeyiz🤣
elifdiyorkii betul97_ bebeğiniz kaç aylık şuan 9 kilo olunca kaç aylık olursa olsun kullanılıyor muymuş😂
betul97_ rumeysamete Benim bebeğimde 5 ay 8 günlük pusetten gerçekten kızım da sıkıldı kafası hep havada yapacak bir şey yok sıkacağız dişimizi bebek arabasında da puset kullanıyoruz çünkü
rumeysamete surprizbebe isofix olmayınca sadece kemerle mi bağlanıyor bizim arabada da isofix yok nasıl yapacağım bilmiyoruz onu
surprizbebe rumeysamete evet kemerle. Boşluğunu alma aparatı var üstünde. Sımsıkı bağlanıyor hiç kıpırdamaz