Hanımlar bebeğim ellerini emiyor bazen ikisini birden ağzına götürüyor ve bu günlerde tükürük çıkarıyor ağzından. Elini hep ağzına götürmeye çalışıyor. Emziğide çok sevmiyor avent ultra soft kullanıyorum ama hep tutmuyor genelde diliyle ittiriyor çok nadir tutuyor wee denedim onu hiiiç tutmadı. Dişleri mi kaşınıyor emme refleksinden mi anlamadım ? İyi bir emzik önerirseniz sevinirim her bebeğin tuttuğu bi emzik var mı mam duydum ama onun hangi modeli ? Bi de bebeğim az uyuyor geceleri doğrusu emziğe alıştırırsam geri dalması kolay olur diye düşünüyorum bir tur uyuyor 3 saat sonra hiç uyumuyor 10 dakikada yarım saatte bir uyanıyor ıkınıyor ağlıyor. Memede uyuyor. Hep ağzında bir şeyler istiyor keşke emziği de hep tutsa 😏