Şöyle benim tarifimde bir çay bardağı nişasta vardı kiyir kiyir çok güzel oluyor ben fazla fazla yapıp şekil verip çiğden buzluğa stok yaparım acil durumlarda hemen çıkarıp on dakkada pisiririm ama bu sefer nişasta koymayi unuttum inşallah kötü olmaz ya