Glsmbthn Kızlar merhaba bebeğim 3 ay 26 günlük 2 ayda vurulduğumuz aşı yeri şişti ve kızardı. Ne yapmalıyım. Normal bir durummudur yoksa sağlık ocagına götürmem mi gerekir
Denizoglum Glsmbthn eger verem asisi ise bize doktorumuz 1 bucuk 2 aya kizarir siser kabuk baglar demisti oyle olucak sanirim asi olunan yer kizarmaya basladi
Sebnemdeniz Verem asisinin sisip kizarmasi ve kabuk tutmasi gerekiyor zaten. Bu asinin tuttugunu gosteren en onemli gosterge. Kabuklari yolmayin kendisi dussun. 9. Aya kadar da orada o sekilde kalmasi normal. Hiiiic endiselenecek bir sey yok rahat olun 👍
Matmazellllll Biz de menenjit aşısında aynı sorunu yaşadık. Doktorumuz sislikle karşılaşırsak soğuk kompres yapmamızı önermişti. Aşıdan aşıya farklılık gösterebilir. Uzman görüşü almanızı tavsiye ederim. Geçmiş olsun.