sevalg Bebegim bu ara surekli kucakta, uykuya geçiş çok zor. Gün içinde çok huysuz. Atak belirtileri mi bunlar yoksa diş mi bilmiyorum. Ağzını göstermiyor. Yemek yemiyor ve sürekli emmek istiyor. Sizde durumlar nasıl?
denizalismom sevalg bizde de sürekli bağırıp ağlama uykuya geçişte zorluk . İştahsızlık. Gece sık uyanma 🤦🏻♀️ ben dişe yordum yani inşallah diştendir
ayisit sevalg gece uykusu yok denecek kadar az. Gündüz asla uyumak istemiyor, aşırı huysuz odadan çıktığım an basıyor çığlığı bensiz asla durmuyor. Ne zaman düzelecek merak ediyorum 🥲
tubyya sevalg iştahsızlık bizde de var.Gün içinde bazen huzursuzluğu oluyor sürekli benimle ilgilenin yanımdan gitme istiyorr
emosss__ sevalg 10ay 25 günlüğüz 25 gündür uyumadan zorluk annesiz nefes almama iştahsızlık var ve hep huysuz yani ne yaparsan yap mutlu olmuyor sanırım 1 yaş sendromu dedikleri şey bu
duhalinamom ayisit ya kesinlikle bnm kızım da öyle bn öıkınca odadan ortalık ayağa kalkıyor ne babasında duruyor ne birşey bni ayağa kalkmıl görünce ortalık yıkılıyo ne zamana geçer hiç bilmiyorum
sevalg emosss__ evet aynı şekilde ne yaparsam yapayım mutlu olmuyor. Artık kucağımda taşımaktan kolumda ağrı başladı. 1 yaş sendromu olduğunu bilmiyordum 🥲
emosss__ sevalg bende bilmiyordum başka bir anne söyledi 1 yaşına doğru bebekler artık etrafta olanı bitene anlamaya idrak etmeye çalıştıkları için bu şekilde davranış değişiklikleri olurmuş
mini1 sevalg benimde bebeğim 10 ay 8 günlük gece uyanıyo ağlıyo uykusu var direniyo sadece bir lokma yemek yiyo gün içinde huysuz.10.ayı bizi mahvetti
sevalg mini1 evet benim yedirmemi istemiyor. Bende önüne koyuyorum ağzına alıp tükürüyor. Artık ne kadar yutuyorsa o
tazeannnee49_ Yaa benim 9 aylık bebeğim yeni 9. Aya girdi perişan oldum bunların her harfini yaşıyorum 😭