mutire ben toplam 7 ay kullandım. Bütün sivilcelerim ve siyah noktalarım tamamen bitti gitti. 2009 sonu başladım 2010 mart falan bitti tedavim. 10 sene önce yani. Hatta evlenirken fondoten pudra hiçbirşey sürmediler yüzüme öyle güzelki pudra fondöten bu güzel görüntüyü bozar dedi makyözüm. Hala daha kullanmam fondöten pudra özel günlerde bile cildim maşallah güzel çünkü. yüzümde yeni yeni 3 4 siyah noktam oluyor burnumun dibinde. Sivilcem çıkmıyor çok nadir bir tane. Ama yan etkileri çok çektim vücut kuruluğu, göz kuruluğu, burun içi kuruluğu, miyop numaram arttı astimatım azaldı. (Gözlük kullanıyordum zaten ama numaralarım değişti ilaç kullanımına bağlı) eklem ağrısı çektim. Göz numaram hariç geri kalanlar geçti gitti. Gözlerimde zaten bozuktu en son lasik oldum ondan da kurtuldum.
İlaçla ilgili yanlış söylemler çok var “ bu ilacı kullanan çocuk sahibi olamaz, 3 sene çocuk sahibi olamaz 1 sene çocuk sahibi olamaz” gibi... hepsi yanlış bir ay süreyle çocuk sahibi olmaması gerekir. Zaten tahlilleri her ay düzenli yapılmazsa doktor ilacı yazmıyor.