Arkadaşlar merhalar doğum yapalı 16 ay olmak üzere sezaryen dikiş izim cok rahatsiz edici halen morumsu renkte ve dışa çıkık durumda gecenlerde doktoruma kontrole gittim iki krem(madecassol ve hirudoid)verdi karıştırıp 2gunde 1 sureceksin dedi ve başlıkta yazdığım bantı önerdi acaba bunları kullanıp biraz olsun belirginligini azaltan var mı?ya da baska önerisi olan?